en dag på stan gör ALLT!

Gosh I'm tired
De är nästan så att jag inte orkar hålla uppe ögonen, men bara nästan
Måste allt orka skriva av mig lite innan jag tackar för mig och hälsar på John Blund
haha ibland får jag till det med de svenska språket. Riktig klassikt! :D
Hur som helst. Jag är trött efter dagens äventyr!
Först vill jag bara säga att de varit en grym dag!
Precis en sån dag jag och Sandra behövde, tack gumman <3 :)

Jag öppnade upp dagen med ett gossip girl avsnitt, kan man kalla mig beroende tro?
Efter att jag gjort iordning mig och tagit egopics gick jag till bussen
tänk, idag behövde jag inte ens springa, bra jobbat Lina
Sandra stod så sött på drottningtorget och väntade på mig när jag kom med bussen
så gick vi raka vägen till Condeco och blev sittandes där en stund eller två
Du fattar inte hur skönt de var att bara prata!    Loved it
Sedan började vi våran jakt på balklänning
vi var i tre olika butiker och tänkte att vi kollar läget först
alla som provat och varit igång vet hur mycket meck det är att prova ett par stycken?!
man orkar helt enkelt inte
Men självklart fastade Lina för en klänning, som hon inte kunde få ur sitt huvud
så vi gick tillbaka och provade den. Den var för stor!  hur ofta händer det på en skala?
så jag provade en till en till en till en till och en till .. tror jag?
något sånt var det iaf. Ska antagligen beställa hem den i strl 38 för 36 var aningen för liten ..
Den var himla fin och både Sandra och Mikael gillade den så :)
Bussen hem var lika seg som alltid, och det satt tre jobbiga snorungar bakom mig
med fula små parlino tomtar.Hade jag kunnat hade jag antagligen kastat någonting på dom!!

Imorgon skall jag och mammsen till IKEA och jag ska kööööra dit!
Så om alla håller sig inne imorgon? haha
Skall bli kul som jag nämnde i nått inlägg för inte så längesen
tänkte gå ner och ta lite yoghurt och sedan hoppa i sängen!
Hörs säkert imorgon
sov gott
Puss
PS. fick shoppat lite på HM med och ett par spetts trosor på rut m.fl (A)
and btw sandra, jag vill nog ha den där ljuslila jackan på hm :D DS.


Kommentarer
Du heter? Sandra

Heej gumman:)

det var askul att gå runt en dag och bara prata och kolla runt ! den gråa klänningen hade en linheew stämpel på sig så den ska du ha !:)

själv har jag snöat in på den röda klänningen på ramonas ! synd att den var så utplockad bara :(

saknar dig <3

2009-02-13 @ 15:29:23

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0