Lördagen

Hej bloggen :)
Kändes som det var längesen jag skrev fastän jag skrev i fredags natt
Denna veckan har jag ju varit ganska duktig på att uppdatera
så jag kanske helt enkelt saknar att blogga så mycket? haha
Allting är i sin ordning med mig, I'm back in time
alltså jag sitter i mitt rum, i den vanliga fåtöljen vid det vanliga bordet
Efter att jag och mamma vart på Ikea i fredags så fick jag mig ett ryck och möblerade om
Så nu används min fåtölj så som den skall användas (man sitter i den)
Frågan är bara vart jag ska slänga alla mina kläder om inte i fåtöljen?
Känner jag mig själv rätt så kommer dom hamna på golvet ..
Så få ingen shock när ni kliver in i mitt rum nästa gång :)
Rummet blev ganska mysigt faktiskt , mina nya gardiner är på plats och myslampan är tänd
och de känns bättre att sitta här med datorn än vid min brors trista skrivbord.

Låt mig berätta om min alla hjärtans dag :)
Jag åkte ju med Mikael till Tjörn på fredagen så jag vaknade vid hans sida lördagmorgon
Vi segade som vanligt och åt en jätte god lyxfrukost som hans mamma stod för
Den innehöll bla jordgubbar och vispad grädde, röda godisar och chokladhjärtan :)
Senare under dagen bakade vi kärleksmums, som blev helt knasigt goda och saftiga
Så goda att ni borde vara avis allihopa haha
Sedan fick jag välja mellan att laga en god middag hemma eller gå på restaurang
Jag valde ett restaurang besök :)   Tack älskling!
Såhär i efterhand så borde jag funderat över mitt val lite mer
Handla och laga en god middag hemma är ju nått av de mysigaste!  Får göra de nästa gång :)

Har kollat upp lite om körskolor idag med, och som de ser ut nu lutar de åt Kramérs :)
Låter det bra?
Ska nog läsa lite teori nu tror jag och sen borde jag tänka på refrängen
De är skola imon ..

Ta den inte allför hårt haha
Speciellt inte du Mikael, så negativ mot skolan är jag faktiskt inte haha
Får ju träffa alla godingar igen :)
och på tisdag ska jag klippa mig!!
ska bli så SJUKT skönt!
Har som vanligt lagt upp en plan om klippningen och om hur jag ska färga håret
men färgningen får nog vänta lite. tror jag :)
Men nu skall jag dyka in i teoriboken
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0