optimist - javisst! :D

Tjena tjena mitt bena! (de är den optimistiska Lina som hälsar) haha
Nej men allvarligt, denna dagen har varit ganska positiv ändå!
Första skoldagen var inte så boring som man skulle kunna tro
de känns faktiskt ganska bra och kul att vara tillbaka igen
sjukt att jag skriver de där av mig själv, men de var kul idag! :)
Jag satt förlänge framför spegeln och segade imorse så när jag sprang till bussen
tänkte jag lixom för mig själv att
- Japp då är Lina tillbaka i vardagen igen!

igår nämnde jag ju att de är nu vi tar nya tag, minns ni?
Och de ska de fanimej göras med.
Sandra och jag planerade idag att här ska de börja tränas
jag sa att eftersom vi ändå slutar sent alla dagar denna terminen
sååå varför inte träna efter skolan och komma hem nån timme senare?
Erkänn smart?
Hanna har idag konstaterat att jag har mina ljusa stunder!  kan stämma ;)
Men jag hoppas verkligen vi håller de här nu Odén!
Eller de är väl mer jag som ska komma iväg och köpa ett kort på F&S
sen  kör vi så de ryker! Beach 2009 here we come, eller nått sånt i den stilen haha

Min sånglärare ringde under kvällen med, och på tal om att ta tag i saker
så börjar jag sjunga igen den 19/1  NAJS!
Denna terminen ska de spelas in låtar, Lina ska stå på scen och vi pratade redan
om den "stora" konserten som kommer till sommaren!
snacka om pepp talk! SKÖNT! :)    Me like!
Så de känns riktigt bra
De kändes dock bättre imorse än var de gör nu ..
För imorse snöade de, jag trodde att jag drömde ungefär
men nu är jag tillbaka i Sverige , tråkiga trista Sverige
Kunde vi inte haft de ljust och fint två dagar iaf?
INTE SLASK!  bläbläblääääää
Men nu ska jag sova, ska vara heeela dagen på salongen imon!
Har ju haft jullov därifrån med
ska bla ha en jätte rolig kund imon, funderar på kameran där kanske..
kommer bli ett kul jobb med massa slingor i härligt bruna nyanser!
Ska bli kul! :)
Jag tycker jag sköter mig som optimist väldigt bra faktiskt

Sist men inte minst .. om man nu kan säga så
så vill jag att ALLA ska hålla tummarna för älskling imon vid 13 tiden
Hoppas verkligen du får jobbet älskling!
Jag vet hur mycket du behöver de och jag hoppas verkligen!
Nu kan jag inte babbla mera, god natt

Kommentarer
Du heter? Mikael

Tack! ska göra mitt bästa!

2009-01-08 @ 23:52:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0