Planering ?!

Tjingeling :)
Snart läggdags.. De är min ultimata bloggtid
de blir alltid att jag slänger ihop nått trams innan jag ska sova
men i helgen bloggade jag på riktigt ordentligt måste jag säga
Lite stolt är jag faktiskt!
och på tal om stolt. Jag är lite stolt över mig själv ändå
Tror inte jag nämnt de i bloggen men de flesta runt omkring mig vet om de
jag är ganska så kass på att planera, jag vill lixom vara på flera ställen samtidigt
vill vara alla till lags, har svårt att säga: nej jag kan inte osv.
De funkar inte i längden, FACE IT LINA
Så jag SKA bli bättre på att planera och hålla koll på grejer
Hålla koll på grejer vettifan men planera mer ska vara ett mål framöver nu
Jag började redan igår på våran tjej/planerings/tacokväll hos Sandra igår
Sofia (i klassen) är nämligen expert på att planera
hon har ALLTING nerskriver i mobilen och i almenackan
jag menar, vem skulle inte klara av de?  Egentligen
Tänker man efter lite så borde till och med jag klara av de, right?
Jag har skött mig idag iaf, Har fått klart nästan allting jag tänkte
eller jag bytte lixom ut lite grejer med annat. '
Så de räknas ändå!
Jag vill lixom få tiden att räcka till , fattar ni?
Jag vill göra såååååå himla mycket just nu.

De är också knasigt, på tal om de ..
Ena stunden känner jag att wooho , nytt år snart är de vår och allting, nya grejer hit och dit
Känner mig peppad lixom
för att sen känna mig trött, seg och allt känns typ bläää
Är de normalt?   Finns de nån mer än jag som känner så?

Köpte bla ett nytt linne idag från Gina tricot
eller egentligen två, men de ena är ett basplagg jag använder till typ allt
så de räknas inte .. De är svart och nästan alla äger ett  ..
Men sen köpte jag ett annat , Natta i klassen tyckte absolut de var ett Lina linne
sånt lyssnar man ju på , eller hur?
Bild på de kommer nedanför :)
Nån bild slänger jag med från igår också ..
Enjoy
nu skall jag sova. De är en låååång skoldag imorgon
Sovgott allihopa
* Ge mig helg nu*
Puss


Gina Tricot, 129 kr


http://Laiiijna.bilddagboken.se

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0