skitmåndag

och där var mitt program slut ..
stressade som en galning direkt när jag kommit hem, upp för trappan och anföll tvn
så jag hann se sista halvtimmen av lipstick jungle :)
Nästa måndag har jag ingen sånlektion vid den här tiden så då kan jag bli mer involverad
jag har bestämt mig för att ge den serien en chans
jag kollar ju inte på tv annars.

Kom då nyss hem från sången för er som är lite mindre snabbtänkta
och hela den här dagen har varit en jävla skitmåndag, så jag var lite low på lektionen
alltså jag hade inget go i mig, ingen energi. Men fick fram de i slutet :)
vi drack lite te och gick igenom sången så de blir inspelning nästnästa vecka! Wooho
Så de blev väl ett ganska bra avslut på denna skitmåndagen ändå
men de bästa av allt är att de snart är tisdag och då kommer Mikael
han ska sova här några nätter nu och de ska bli skönt.
Behöver de just nu känner jag  :)

Jag ska väl krypa under täcket, har så förbannat ont i magen :(
en skitmåndag helt enkelt
hur många gånger har jag inte nämnt de nu i detta inlägget?
många .. så jag kan lika väl skriva de igen , skitmåndag, men nu är den slut!   hihi
Sovgott nu alla
Jag ska lägga mig och tänker över lite saker som snurrar runt i skallen på mig
De finns beslut som ska fattas nämligen, angående helgen
just nu känner jag inte alls för de för jag är trött, har ont i magen och har haft en dålig dag
men kanske har jag fattat ett beslut innan mina ögon ger upp och jag somnar
Puss på er :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0