förebilder eller idoler?

Gókväll :)  eller ska man säga godnatt?
Jag kom hem från sandra för bara en liten stund sen
vi har haft en mysfredag framför tvn med lite cola och gott till de
När jag bestämt mig för att inte smaska i mig mer så kändes de ganska bra
en stund ..
Tills jag tog en näve till samtidigt som jag sa : Sandra de är långt kvar till beach 2009 haha
Men de är de faktiskt!  nu menar inte jag att jag ska smaska i mig massor för de
men idag behövde jag de, de hörde till kvällen
min kväll har bestått av :
Sandra , men den var ganska given + hennes familj!
Lets dance med bla KITTY!!
Coca cola, lite choklad och ostbågar!
LA ink med KAT!!
Me like. Dom två brudarna är så himla coola och snygga!
kanske lite av mina förebilder, för man säger väl inte idoler nu för tiden?
de gjorde man väl när man var typ 8 ..
Eller?

Älskling fick jobbet btw!  GRATTIS <3
Vi ska på restaurang imon och äta god middag och dricka gott till de :)
Han är förtillfället i stenungsund och dricker öl med sina homies!
och jag undrar om jag också blir sådär charmigt efterbliven när jag druckit och skickar sms?!
haha ta de inte så hårt Mikael, känn dig inte utpekad eller så! :)

De var kul på salongen idag förresten, skönt att vara tillbaka!
Egentligen borde jag ju sova nu, annars blir sandra sådär arg på mig imon
när jag sover så länge på morgonen ..
Vi ska ut och ta en powerwalk serru!
Men jag ska minst sova till 10!    vare sig hon vill eller inte haha

jag hade massor av grejer jag ville skriva om i bloggen men dom försvann ..
Mest synd för er eller för mig?
Kanske mest synd om er för nu får ni aldrig veta!
eller så är det inte de för eftersom jag glömde av det var de nog inte så viktigt!
Tröttheten speglar av sig i mitt intetsägande skrivande ..
så , god natt

Kommentarer
Du heter? Mikael

haha jag kände mig riktigt efterbliven när jag skickade igår kan jag säga:D fattade inte riktigt vad jag själv skrev :P

2009-01-10 @ 15:32:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0