14 månader

14 månader med Micke idag och vet ni vad jag kommer hem till?
Kokande gryta med ris och tända ljus. Hur grymt? Bäst :)
Är ganska nyss hemkommen alltså, har man två jobb så har man.
Pjuh, vilken varm dag det har varit idag. På salongen var det himla varmt!
Vi hade ändå en megastor fläkt som jag ställde mig framför ibland.
Kan inte skriva länge för jag måste gå och snyta mig haha
och nej jag kan inte gå och snyta mig för att sedan fortsätta skriva. funkar inte så
Imorgon är jag ledig. skall bli så skönt, men vad gör man då? solar kanske?
På fredag, då händer det grejer skall ni veta. Snacka om att köra på efter studenten
my god. Jag skall berätta för er vad jag skall göra på fredag och lördag
Jag skall jobba med en modevisning och photoshoot! yes babe, du läste rätt
en tjej som heter Hanna, eller tjej, en mamma som kör sitt race
hon äger en korvkiosk kedja, har ägt triumfglass and you name it.
Hon har nu designat kläder, alltså en egen klädkollektion, för barn :)
Kläderna är sydda i Portugal (blev försenade, skulle egentligen kommit förra veckan)
och det är ungefär allt jag vet. Tjejer från make-up studion fixar maken och jag
lilla Lina från Lilleby, det är jag som är frisören! vet inte vad jag har gett mig in på
men det skall bli förbaskat kul. På fredag morgon blir jag hämtad kl 6:45
då bär det av till Gottkärr. aldrig varit där innan så det skal bli kul det med
den dagen är det fotografering alltså och modevisningen är på lördagen.
Det är ingen stor summa pengar det rör sig om, men jag får skjuts dit
mat under dagen och en portfolio med jobben jag har gjort! kul va?
skit i pengarna. det är jag som är ansiktet utåt för våran salong.
Så imon skall jag bla packa. det kräver bra grejer för ett bra jobb!
bilder skall jag försöka ta under helgen, för eran och min skull
nu skall jag snyta näsan, ha det underbart
love



Kommentarer
Du heter? teddy

Ohh mys mys men en man som lagar god mat :) Det är bra det. Min brukar också stå vid spisen och gott blir det.

Fartfylld helg blir det för dig. Härligt att få pyssla med något som ligger varmt om hjärtat.

Nu vill jag önska dig en fin torsdag.

må gott

2009-07-02 @ 09:59:43
URL: http://caitlin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0