bråka med cykeln

Good morning sunshines :)
Alltså sängen är så skön, fastän man sovit ut vill man inte gå upp
bäddmadrassen som vi la några hundra extra på är helt gudomlig
man ligger som en prinsessa i den haha.
Imorse när Mikael gick upp snodde jag hans kudde så jag sov med båda.
Jag sover alltid med två kuddar på varandra hemma så är väldigt van
skall nog ta med mig en av mina 4a kuddar jag har i min säng sen.
Skall ner till bilen nu och försöka få ut min cykel ur baksätet ..
Skall jag vara ärlig har jag ingen aning om hur det kommer gå!
om det ens kommer gå överhuvudtaget.. men jag vill cykla hem idag med
det är faktiskt skönt att röra på dököttet lite granna. snart är jag väl frisk med
då blir det powerwalks högt och lågt! både jag och micke för förkylda fortfarande.
Nej mer än såhär skriver jag nog inte nu, skall börja bråka med cyklen tänkte jag
sedan skall jag cykla hem och gå med min älsklingsvovve :) Mysa lite, städa mitt rum!
sen är jag nog tillbaka i lägenheten lagom till min älskling kommer hem :)
Puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0