håll mig sällskap? :)

oh god its hot! men det skall ju bli svalara snart säger dom?
jag skall ju ändå jobba hela helgen. hoppas det sjunker lite
vädret alltså. men vi vill inte ha något dåligt väder! abolsut inte

nu har jag fått mat i magen, åt havregrynsgröt till frukost. nyttigt och gott
nu är kläderna på och håret sitter i en liten toffs. skall duscha det sen :)
så nu skall jag ner till salongen och hämta lite produkter som behövs till helgen
Lite spray, lanzas grymma vax bla och lite mer smått och gott.
det skall verkligen bli så kul att få göa detta! Hoppas jag sköter mig fint bara
Nu skall jag kolla bussar sedan drar jag mig. efter salongen skall jag hem
gå en sväng med vovven. om inte klockan blir allt för mycket så skall jag till stan
pjuh, tänker ni, skall hon flänga runt så i denna värmen? jag tänker precis samma sak
men jag vill så gärna sa Sahras lägenhet. plus att hon åker till turkey imon
Så orkar jag, och om tiden är på min sida så hälsar jag på henne en liten stund.
För övrigt är jag ensam hemma från ikväll tills på söndag. vill du hålla mig sällskap?
Hade iaf velat ha hunden hemma men hon följer med mamma och pappa på havet.
yes babes, så ligger det till! ha det himla fint nu! puss och kram på er


Kommentarer
Du heter? Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 11:36:22
Du heter? Nina

det kommer funka hur bra som helst! :)

2009-07-02 @ 11:43:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Tippie

Har hittat kameran så bilderna kommer inom 1 timme!:)

2009-07-02 @ 12:23:51
URL: http://tippie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0