hem ljuva hem?

Hem ljuva hem, visst heter det så?
Men det är så enormt skönt att bara åka iväg, från det ljuva hemmet
tiden gick så fort där nere i Småland. Det gör den alltid när jag är där
man hinner inte mer än att komma dit så skall man åka hem igen.
Men det är helt klockrent att öppna sin ledighet med att åka ner till dom :)
Vi kom hem igår vid 16tiden. Så landade vi lite i lägenheten sedan hem till mig
åt middag med familjen, hur gott som helst.
Skall nog sova hemma snart, jag saknar mitt rum och allting runt omkring, haha.
Jag kan inte hjälpa det. Jag släpper nog tager snart! Vi får se :)
Jag stormtrivs här i lägenheten iaf, det börjar kännas naturligt hemma här nu.
Igår efter middage åkte vi hit och kollade på 5ans film, på projectorduken.
Filmen som hette Memento var helt klart snurrig, men ändå ganska bra.
Idag har vi varit redigaklubben jag och Micke. Gått en promenad på 40min
så vi har precis duschat båda två och skall äta frukost. Bättre sent än aldrig :)
Sedan skall jag hem en sväng, leverera lite produkter.
Sedan skall vi iväg och handla lite granna. En god middag hoppas jag på ikväll!
Får väl se hur det blir med den saken. Jag är så sugen på Lilla Tavernan
en grekisk, supergod restaurang inne i stan. Men den blir det nog inte ikväll
får flirta lite med Micke så vi hamnar där snart.
Nej nu är det frukost, ha en bra dag!
puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0