hemma en sväng

Slutade lite tidigare idag eftersom jag skall på avslutning med Mary kay.
Skall alldeles strax åka här ifrån jag och Micke, han är ju min respektive ikväll
eller det är han varje dag, kväll och natt men speciellt ikväll :)
Ikväll har han det som uppgift. Jag är helt sjukt hungrig, tog precis två mackor
för mer ville jag inte äta. Det skall bli lite lättare mat eller så på fashion house
och då kommer man inte dit mätt! gratis är gott eller hur?

dagen på salongen var aningen seg idag. men det är som sagt semestertid.
Jag fick en ombokning vid lunch så jag var på körskolan en sväng
och följde med min bror på lite ärenden. Mycket trevligt :)
Imon är jag däremot fullbokad, sista dagen. Härligt att köra hårt då!
semesten kommer kännas mer välförtjänt då på nått vis.
Nu skall jag äta lite tårtrester, sen drar vi till Mölndal. Ha en bra kväll
puss


Kommentarer
Du heter? Philip

Lina! Lägg ut mer bilder på din blogg! Det gör allt mycket roligare :D Fortfarande mycket nöjd med klippningen :D

2009-07-14 @ 11:35:54
URL: http://philipgoeswild.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0