lektion1

Yes, då var man i lägenheten igen. Skall strax sova men några rader hinns med
Kom precis hit, jag och Mickepicke. Åt ju tacos at my house med mamma förut
Det var himla gott, eller inte jätte super duper gott men gott var det!
Det slog mig idag på riktigt att jag gillar tacos men inte så mycket som man borde
för tacos är ju en sån rätt som alla bara älskar. Förutom min pappa då ..
jag tror att jag kanske fått lite drag av honom vad gäller tacos.
Men man kan inte gilla allt här i världen, så är det bara. Vi åt jordgubbar med
och jag tog även vaniljglass i min skål och det är ju super duper gott! :)
Jag hade precis en liten lektion med Mikael i hur man städat toaletten
Han skötte sig fint, tror jag .. Han duschar medans medlet verkar ..
Sängen vi köpte är ,på tal om ingenting, hur skön som helst. man sover som en stock
soffan är so nice och soffbordet fick vi ju ihop till slut det med.
Jag fixade och donade lite granna i lägenheten imorse (utan mickes vetskap)
men han blev jätte glad när han såg det så jag tror jag lyckades ganska bra.
Det jag vill komma fram till är, att det börjar bli dags att fota lite granna
så ni kan se hur vi har det! För nu börjar det faktisk arta sig :)
Nu måste jag kolla hur han slutför lektionen i toalettrengöring haha
ha en bra kväll, puss



Kommentarer
Du heter? I S A B E L L A

sv: Tack snälla du ! :) Visst blev den bilden rätt fräck, men ändå så läskig. Hoppas din helg vart bra, kram :).

2009-07-07 @ 10:12:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0