man glömmer tiden

Good morning :) Eller hejsan funkar oxå bra!
Det var ju trotts allt två timmar sen jag vaknade och gick upp.
Frukosten har jag knött ner i magen så mätt är jag också :)
Smålänningarna åkte precis. Skulle stanna nånstans annars raka vägen hem.
Det går alltid så fort när dom är här eller när man är hos dom.
Man har lixom folk omkring sig hela tiden så man tänker aldrig på klockan
och maten serveras lixom då man behöver den. Kanske därför det går undan
Denna gången var det lite speciellt eftersom vi sov i lägenheten 3st.
första natten sov lillkusinen med oss och inatt sov Malvina med oss :)
Hur som helst. Mamma och pappa stack precis dom med, med hojen en sväng
Mikael ligger i min säng och jag, jag sitter här.
Vi funderar på att ta en riktigt lång sväng med vovven, hade vart skönt

Imorgon skall jag vara med världens bästa Sahra! Vi skall ha en Lina och Sahra kväll <3
Det kommer bli så bäst. Vi skall laga middag, kanske kolla film, tjöta och ha det grymt.
Hon har bestämt att vi ska göra min favoritmat. Är hon inte bäst?
Jag är helt lycklig över detta! Inte maten utan kvällen med Sahra haha.
Så sover jag där, sen är helgen helt uppbokad med, fest .. Najs helt enkelt :)
Nu skall jag få igång mig, Mikael och hunden tänkte jag.
Ha en bra dag, puss



Kommentarer
Du heter? Halvan <3

Bästa kvällen kommer det bli älskling :) <3

2009-07-29 @ 21:56:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0