mitt

Sitter i mitt rum i min gräddvita fotölj med min dator och lyssnar på min musik.
Detta var galet efterlängtat kan jag säga. Känner mig helt lugn och nöjd :)
Åt middag med hela familjen, det hör inte till vanligheterna kan jag säga
efter det hjälpte jag mamma med lite saker, spelade GH och var ute med vovven
Tittade på Allsång på Skansen ett tag men gav upp det och satte mig här.
Det var inte riktigt min grej kände jag.
Har fått städat lite i mitt rum med betoning på lite hihi
middagen kom ivägen sen orkade jag helt enkelt inte fortsätta städa
men lite ordning och reda fick jag allt!
Nu skall jag njuta lite av att bara sitta här, sen skall det provas lite kläder!
Hörs sen :)


Kommentarer
Du heter? Nadja

Ja den e smidig korgen. =)

2009-07-21 @ 22:43:22
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0