nu drar vi!

Godmorgon, rise and shine everyone :)
Idag är det ju första semesterdagen och vi drar till Småland!
Jag sov precis så gott inatt som jag trodde, som en liten prinsessa.
Ville inte vakna när klockan ringde så låg kvar men nu har Micke lurat upp mig
Han skall packa ihop sina kläder och så käkar vi lite sen åker vi! :D
Igårkväll innan vi kom hit tog vi en sväng förbi farmor och farfar för att få en grej
nämligen våran inflyttningspresent! Och jag måste ärligt säga att jag blev förvånad
det var helcoola snygga saker. Fyrkantiga, svarta stora tallrikar och små svartvita till.
Också fyrkantiga. Men vita med svarta kringelblommor på
Vi fick även tvä badrumshanddukar, lila, och en kökshandduk! :)
Snart är hela frukosten i magen och då skall jag börja klä på mig, sminka lite och sådär
ni får ha en bra dag, vet inte hur mycket jag bloggar i Småland men det ser vi.
Puss och Kram


Kommentarer
Du heter? Metalnallen

Kolla min senaste recension, så blir du nog glad!

2009-07-16 @ 12:24:41
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0