uppdatering från skogen

Tjena tjena mitt bena :)
hoppas allt är bra med er. Här kommer en uppdatering från skogen!
Vi hade en mysdag igår, badade i poolen, åt grillade hamburgare
spelade uno och pratade. La oss ganska tidigt och sov länge :)
Det kallar jag semester! Nyss var vi ute och gick en svängi skogen
tog oss ett dopp i poolen och packar nu våra väskor för att åka ut med båten.
Ska bli skönt att bada i en sjö för en gång skull! Man slipper lixom kolla efter maneter
Vi har med oss lite korv med bröd som vi skall grilla, gottigott.
Vad som händer sen återstår att se. Vi åker nog hem på lördag iaf! Passar bäst :)
Vi stannade på Max och käkade igår, i Halmstad, hur gott är det inte där?
Och ja, vi åt hamburgare två ggr igår, men för mig gör det verkligen ingenting, i love it!
Nu skall badväskan packas. Ha en bra dag, puss


Kommentarer
Du heter? I S A B E L L A

SVAR: Jasså, det visste jag faktiskt inte att en ö hette så! :) Men man lär sig en ny sak varje dag..;)

2009-07-19 @ 12:38:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0