Yippie

Goda nyheter för alla som älskar mina kusiner, de stannar en natt till!
Nu är det ju inte så många av er läsare som vet vilka det är men ändå.
Vi har precis ätit världens godaste frukost! Så jag är proppmätt
Moster åkte och köpte färska frallor och sånt där imorse :)
Vi löste det väldigt bra med sovplatser åt alla den här gången
Jag Mikael och Alice (min lillkusin) sov i Mikaels lägenhet inatt
blev väckta av min telefon strax efter 11 där moster sa att frukosten är på G.
Hur skönt liv har man inte då lixom?
Tanken var att vi skulle ut med båten en sväng men det blåser aningen för mycket
så om en liten stund skall vi ut på en promenad. Om inte vi åker in till stan :)
Jag tar mina kusiner och min pojkvän så drar vi en liten shoppingrunda.
Visst låter det bra? Hoppas ni får en bra dag. Hörs kanske sen
Puss




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0