big day!

Här sitter jag med en rosa tumnagel, enabart alltså ..
Eller nej inte enbart jag har kläder på mig men jag syftar på naglarna
Jag satt och kollade på den nya serien privileged med mammsen
och tänkte att jag skulle smacka på lite lack på naglarna i pausen
Jag började med ett rosa som jag annars gillar massor, fynd på Ge-kås haha
Men det var helt enkelt inte pink time så jag började måla de andra naglarna
i ett helt annat lack. Sen dess har jag inte orkat ta bort det rosa på tummen
Så här sitter jag nu med en rosa tumnagel! Mycket tjusigt

Skall alldeles strax ner till mamma igen och bänka mig framför tvn
Det kommer en film på 5:an som jag tänkte glo på innan jag skall sova.
Idag har jag och Micke vart på ikea i, tja, vet inte hur många timmar
Hela dagen i princip. Men jag älskar ju ikea så det gjorde inte mig nånting!
Vi hittade så mycket fina saker men vi köpte ca hälften av det vi såg.
Det andra så som världens skönaste säng, snyggaste soffan och ett ballt soffbord
skrev vi upp på en lapp. För ni vet ju att när man flyttar in får man inflyttningspresenter
Precis. Plus att Mikael fyller 20 nu den 11/7. Hjälp jag vill inte de.
20 känns så himla stort och speciellt, det enda som lockar är väl egentligen systemet
men pressen som sätts på flickvännen? Har någon tänkt på den?
Man skall hitta den perfekta presenten..
oh god. Jag orkar inte ens tänka på det. Jag har kommit på en grej, ganska bra?
men är den perfekt? Jag har kommit på en till, men den känns ganska trist fast ändå grym?
Hjälp. Älskling oroa dig inte du skall få en perfekt 20års present av mig :)

Nu börjar filmen där på 5an. Så jag skall kila ner!
Imorgon är en himla stor dag. en tråkigt måndag är en stor dag, konstigt.
Men, jag jobbar hur som helst mellan 10-18 på salongen
fullbokad hela dagen, med egna kunder, hur grymt är inte det då?
Efter jobbet, blir jag hämtad av min annars så söta granne (hon har flyttat nu)
Så åker vi till Mölndal. Där skall vi ha MaryKay möte. Skall bli kul :)
Sen åker jag hem till Mikaels lägenhet som han får imorgon kl 14!
grymt som fan!
Nu sprigner jag ner. Ha en fortsatt bra kväll
Puss

Kommentarer
Du heter? Anonym

hahaa såååå lina med tumnageln ,,, hahaah <3 de kommer ju bli bästa lägenheten .. :D

2009-06-14 @ 23:14:04
Du heter? Fialia

nu ser vi om det går bättre . Går det inte nu så ger jag upp för nu står de fialia på riktigt :Dhaha



hoppas att dagen är grym m, vill gärna höra lite uppdate om hur de blir i lägenheten och allt ! :D puss på dig babe <3

2009-06-15 @ 11:51:38
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0