breathe easy for a while

Hejsan Hoppsan :)
När det är för varmt för mig att sitta i solen då är det varmt ute!
Så just nu sitter jag inne i vardagsrummet, skall snart göra mig lite mat
sedan kolla ett avsnitt av sex and the city tänkte jag. Har saknat de!
Efter det blir det nog lagom med en dusch så att jag hinner fixa håret osv
jag skall mänligen på möte/utbildning ikväll i Mölndal på Fasion house.
Skall bli riktigt kul! Jag längtar :)
Imorgon är det jobba på salongen 10-18 som står på schemat
Känner väl lite sådär inför det skall jag väl ärligt erkänna. Jag vill vara ledig nu!
Jag vill ha lov, alltså helt vanligt sommarlov. Det saknar jag!
Det kändes så tryggt på något sätt att ha sommarlov, sommarjobba några veckor
och sedan bara vara ledig. Inte ha massa måsten att göra hela tiden!
Dom snackar om att gymnasiet är mycket ansvar, kiss my ass!
välkommen in i vuxenvärlden då ungdomar! där snackar vi ansvar och måsten.
Jag är inte arg jag har bara lite panik. Helt plötslig hände allting på samma gång!
Och nu måste jag landa och andas lite granna så att jag hänger med.
Jag menar, jag tog studenten för ca tre veckor sen och efter det har jag inte hunnit tänka.
Jag har jobb på salongen, hej och hå kunder hit och dit! Skit kul men även där finns det press!
Ansvar. Gesällen till hösten? Hjälp, ansvar och planering.
Lägenhet? nästan ännu mera hjälp, jag blev vuxen på vara nån vecka. Fast det känns så bra
med lägenheten alltså, det känns inte fel på nått sätt, missuppfatta mig inte nu.
Jag är nog inte helt redo att flytta hemifrån för allframtid än, vilket jag inte ska heller.
Det är skönt! Vi gör precis som vi sa innan lägenheten blev Mickes, vi tar det som de kommer!
I like it och tydligen behövde jag ha det på de sättet också, Han känner mig för bra :)
Mitt nya jobb som jag inte avslöjat allting om än, där snackar vi ansvar och planering .. igen..
Körkortet? herregud, I don't wanna talk about it. Men det kommer snart, I promise
Pjuh, det hjälpte att bara skriva av sig lite! Egentligen har jag inte så många måsten i livet
Jag är väldigt duktig på att göra saker mycket större än vad dom är.
Man har val i sitt liv, jag kan välja att inte göra alla dessa sakerna. Men jag vill!
Och klarar jag inte av allting så får jag ta en paus, eller hur?
Och jag har underbara människor och stöttepelare runtomkring mig, så bra.
Dessa skall man ta tillvara på. Dom betyder mer än vad man tror för än

så, nu har jag verkligen agerat ut både det ena och det andra. Nu är det dags för mat!
Ha en bra dag samt en bra kväll. Efter mötet ikväll åker jag hem och sover i min egna säng.
Jag behöver som sagt andas lite granna :)
Puss



Kommentarer
Du heter? Nina

jaa, idag är det sommarvärme !:)

2009-06-22 @ 14:08:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Fialia

aah du gumman ! där fick du ut mkt vettigt ;)

jag vet inte riktigt va du menade på min blogg , hitta ngn som vill göra extensions? varför ska du hitta ngn ? De e bara att göra reklam ,s en kommer det automatiskt , har en gjort de vill flera , och om ngn säger ngt så är de bara att säga , ah man ka ju göra extensions med blablabla ! det är as kul =) Vi ska gå smink du å jag med ? det har vart väääärldens kaos idag på jobbet . vill knappt vara kvar , har fått höra massa saker bakvägarna !! :( need to talk too you <3

2009-06-22 @ 19:16:37
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Du heter? Povel

Håller med dig alla gånger! Väldigt bra inlägg. Känner igen mig jättemycket! Om man bli något eller göra något får man ta tag i det. Pressen inför framtiden är stor, men man gör nog bäst i att ta det lite lugnt nu och inte blicka för långt fram...

2009-06-22 @ 21:56:14
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0