Datorvärlden

Alltså ibland hinner man bara inte med datorvärlden
Ni vet den värld man måste leva i ibland för att hänga med i vardagen.
Ni har tyvärr inte hängt med så mycket i min värld denna helgen
men jag har helt enkelt inte haft tid för datorn. Men jag lovar er,
ni behlver inte vara ledsna länge till. Skall bara äta jordgubbar i solen
med min mamms, sen kommer jag tillbaka hit och skriver en rad eller två!
Sen skall jag inte jobba förrän på torsdag antagligen.
vilket betyder mer till till er söta bloggläsare!
Blev så glad att så många hängde med förra veckan! Keep up the good work!
Jordgubbarna väntar, kankse ett avsnitt av sex and the city med!
Hörs sen, puss :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0