En stjärna!

Haaaaaallå, jag har ju glömt berätta om mina studentpresenter
jag fick ju en helt sjukt grym present som jag är sugen på att göra snart.

Korkad som jag är fattade jag ingenting när jag läst kortet ..
Men en efter en började min familj koppla och då säger Mikael:
Älskling, vad är det du vill ha på handleden?
ÅÅH FÅR JAG EN TATTUERING? AV DIG? EN RIKTIG?
ungefär så var väl min reaktion, kommer inte ihåg riktigt
för direkt efter att jag kopplat flyger jag på honom och dör av lycka!
Jag skall alltså gadda mig snart. Frågan bara vart och när?
Kanske skall man börja kolla sig omkring, hitta nått lämpligt ställe
Jag fick även en sax, så snygg och hur skön som helst!
Lite nya verktyg, massa fina smycken och ett så snyggt smyckesskrin!
en parfym jag önskat mig, ett jätte snyggt fat med vas till. Vinglas ..
Två andra coola skålar, smycken?
Jag blev hur som helst super nöjd med mina presenter! Jätte fina!
Sen fick jag ju läsa Mikaels köpeavtal till lägenheten med, nått av det bästa!
Nu undrar ni kanske vad detta anfall om presenter kom ifrån?
Jag sitter nämligen och kollar på studentbilder, jag skall hitta en lämplig bild
som skall finnas på korten jag skall skicka ut som tack till gästerna
ni vet sånt som hör till .. måste göras en fin gest lixom..
Jag har lite att berätta för er sen, om jobbet och sommaren :)
Hörs sen
puss

Kommentarer
Du heter? Emanuel

Hej Lina!

Så nu är det snart dags? jag gjorde min första på City tattoo på kungsgatan, det är ett gött ställe och du får nog en tid ganska snart då det är en ganska liten sak :). haha annars så har jag en kompis som börjat tatuera, han gjorde ett ankare på mitt lår för en vecka sen, det hade kanske vart nåt? haha gratis är det också

/kram emanuel

2009-06-03 @ 23:26:06

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0