I want candy

Good morning sunshine!
Jag tror jag har missat nånting , skulle det inte regna idag?
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det blå himmel och strålande sol.
Men jag klagar inte, nejnej, blev bara lite förvånad!
Dock sa mamma att det skall regna i eftermiddag. Men det kanske blir mysigt :)
Det är första gången på länge som jag inte äter frukost tillsammans med satc.
Det känns lite konstigt och lite tomt så det får nog bli ett avsnitt sen haha
Skall ta ut vovven på en liten sväng först. Hon ligger förtillfället och pressar i solen
Det kanske man skall ta och göra idag? Bättra på brännan lite ..
Jag skall jobba på måndag, har jag sagt de? :) Skall bli himla kul.
har en klipptid över, så vill du klippa dig kan du bara säga till!
Sen skall jag även jobba 13 och 14/7 juli alltså. Dom dagarna är redan bestämda!
Och vem vill inte klippa eller fixa färgen innan sommaren och semestern?
Hör bara av er :)

Jag är extremt godissugen .. och det är inte okej med tanke på att det är torsdag!
Men vi har massa goda frukter kvar från studenten, så en ananas är nog inte fel?
Hoppas det tar bort mitt godisbehov! Dämpar det en aning iaf.
Nej nu väntar vovven på mig, så det får bli en sväng!
Ha en bra dag!
Måste bara säga att jag blev superglad över din kommentar Eman
Keep up the good work med att läsa min blogg, haha
puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0