Jag e en jävel på kärlek

sommarnatt, när jag svävar fram på gatan aha, sooooooommarnatt
My god, vilka känslor man får av denna låten. Inte klokt ju!
Jag är på mitt allra bästaste damphumör och Sofia blev mitt offer haha
Jag trackasserar henne med min energi. I like it! Vet att hon med gör det
Jag kollade ut genom fönstret och såg att det är en sån härlig sommarnatt
och på den vägen är det. Så nu tänkte jag fortsätta mitt sommarlåt tema!
Och såklart fortsätta trackassera sofia med mitt härliga humör
hittade precis en annan version av sommarnatt låten, från 1999, lite mer sväng!

Hur som helst. Jag och Micke åkte ner till havet där runt halv8 tiden och bara njöt
Solnedgångar är himla fina! Älskar havet på alla sätt och vis.
Gud vad det inte går att skriva blogg när man bara vill skrika med "sooooommarnatt"
Jag skriver bara massa trams. Som vanligt tänker du säkert nu ..
Det har varit en varm och bra dag. Lite synd att det inte blev någon båttur dock
men vad gör det om hundra år? Är det snövit dom säger så i?

Jag e en jävel på kärlek .. Nej nu får jag ge mig! Kan inte vara kul att läsa detta
får hålla mig till Sofia, jag har fått in henne på mitt spår nu. så vi är på samma nivå!
Jag måste bara säga att jag blir så sjukt sugen på en riktig sommarfest
En sån man är ute heeela natten, på någons altan/gräsmatta och musiken bara dunkar
Alla är sådär lagom goa och känslorna bara strömmar. Fest någon?
Ni får sova så gott sen, skall fortsätta digga sen krypa ner i sängen jag med!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0