jag ser det regnar ..

Lugn folket, bilder på mina stövlar kommer snart upp på bloggen
Jag skall ut och traska med dom i vårat härliga regnväder!
Igår var det en riktigt bra kväll på Fashion House :)
and guess what, jag har ett jobb till! Två jobb efter studenten för lilla Lina
Inte illa pinkat va? Men mer info om det nya jobbet får komma senare
Idag jobbade jag på salongen, har varit en riktigt mysig dag
Ganska seg men det gjorde inget. Med tanke på att jag inte sov nått inatt,
plus att jag inte mådde så bra imorse, så gjorde det mig ingenting!
Jag var en duktig flicka idag med och köpte mig ett fritidskort
så nu kan jag åka i hela länet, dygnet runt alla dagar under sommaren
Najs va? Okej att det kostade 575kr men det är helt klart värt! :)

Nu skall jag och Mikael ut och vandra i spöregnet med min söta vovve
som egentligen inte alls vill ut och gå utan mest vill ligga och sova.
Imorgon kommer jag nog ta mig en lååång sovmorgon, det hade varit så skönt.
Vet inte riktigt hur helgen ser ut, mer än att jag och Micke antagligen skall kolla tapeter
Kanske åka till IKEA om jag får min vilja igenom. Fast just nu är jag nästan luspank
eller nej, inte egentligen men det känns så. För mina "jobbpengar" åker in på sparkonto
och skall lixom inte röras. Så ja, just nu känner jag mig lite pankis.
Mamma försöker få igång en dvdfilm som konstrar för henne där nere
så tekniska Lina får väl gå ner och hjälpa till! ;)
Pappsen kommer hem imorgon, han har ju varit i Norge för er som missat det
Kul för honom, han är faktiskt lite saknad!
Ha en bra kväll, hörs nog imorgon
Puss



Kommentarer
Du heter? Nina

allt bra med dig?? :)

2009-06-11 @ 21:05:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Nina

ååh mensvärk är hemskt! :( stackare där!



med mig är det finfint :)

kramis

2009-06-12 @ 12:14:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Nina

det låter som en utmärkt idé! :)

jag ska jobba i helgen, vad ska du hitta på??

2009-06-12 @ 12:17:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0