karriärskort?

Okej jag sitter uppe och väntar på att tvättmaskinen skall bli klar
Micke var ju tvungen att lägga sig i tid. Börja aldrig tvätta kl 21 på kvällen.
men jag har roligare och viktigare saker för mig, som ni ska få se :)
Jag kan behöva eran hjälp förstår ni.
Såhär i karriären(eller för att göra karriär) behöver man lite egna visitkort
Så jag sitter här och desiganr lite grann, på hemsidan Sofiasöten tipsade om
Jag har kommti fram till tre stycken som jag fått till så som jag vill ha det.
Två av dom känns mer aktuella, vill nämligen att mitt namn skall stå överst.
Kolla och tyck till!

Gillar detta sådär .. Designen är snygg men texten är utspridd?

Den här känns lite sådär typisk mig. Eller hur? Men det är helt vitt?!

Den här känns helt okej, gillar att mina yrken kan stå på samma rad
det gör dom inte på det första och det är minus i mina ögon.
Men känns inte denna lite trist? Fast ändå klockren? :)
Skall nog sova på saken tror jag
puss på er

Kommentarer
Du heter? Povel

Helt spontant känns den längst upp snyggast! Det enda jag har att påpeka är att jag skulle ha mellanrum före och efter "&" (under ditt naman). Annars fräscht!

2009-06-23 @ 23:01:01
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Nina

jag gillade den i mitten :)

2009-06-24 @ 09:06:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade här :-) Om du vill ta del av min växande blogg och följa med i mitt liv som sambo, min chihuahua Tindra och shopping kika in! Bjuder dessutom på en hel del bilder från min underbara systemkamera, på andra och såväl mig själv ;-) Enjoy!

2009-06-24 @ 15:08:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0