kreativ till 100%

haha Micke står med huvudet inne i torktummlaren och prata med sin mor
Hur gulligt? Ganska så gulligt. - Hej mamma, jag skall tvätta! haha
Idag har jag som de flesta vet jobbat på salongen 10-18, det gick finfint!
och jag är en mätt och go flicka. Åt supergod middag precis med micke
En kanonmåltid som jag bara slänge ihop på en höft. Ganska så stolt :)
Mamma lät imponerad och Mikael gillar att jag är så kreativ i allt jag gör
blev glad när han sa det. För jag har alltid velat vara en kreativ människa
Så tycker han att jag är det helt plötsligt! i allting jag gör till 110%

Imorgon vill jag hitta på nånting, men vad? Får se om jag får nån snilleblixt
Skall sova här inatt, vi var ju utan varandra natten tills idag .. Funkar inte..
Men imon skall jag sova hemma igen, på torsdag skall jag till banken
och det är väl lika bra att jag erkänner med en gång att mamma skall med!
mikael mobbar mig nämligen för att jag inte klarar av sånt där själv ..
Men hallå? Jag gillar min mamma och hon finns till för att stödja mig,punkt
På fredag skall jag rockaloss som fan! Lina skall nämligen på Metaltown :)
Kan vara en upplevelse det också eller hur? Kommer två band jag bara ska se.
Dead by april och Disturbed!
Nu börjar det nån ny serie på 5an. tänkte jag skulle kolla in den lite
annars så roar jag mig på annat sätt. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0