Metaltown skadad?

Jag är hemma och jag har precis fått mat i magen.
Höll ju på att dö på bussen hem, av hunger alltså, och värme
eller nu på kvällen är det skönt ute! just därför har jag kommit på en idé
till min älskling och mig imorgon. Men avslöjar den inte än eftersom han läser
min blogg det första han gör på morgonen. Tror jag? Kan ju hoppas haha
Nykonsult utbildningen var jätte givande! Härligt tycker jag. Allt var bra idag :)
Det var dock hur varmt som helst. Att sitta inne i ett rum ca 8persm utan fönster
alltså ett rum som är inne i byggnaden och utan luftkonditionering eller så
Kan ni tänkar er hur det blev efter ca en timme? Jag höll på att rinna bort ..
Men jag var inte ensam som tur var. Gillar inte att svettas, tycker det är pinsamt
jag får för mig att jag svettas mest av alla och att det syns jätte tydligt.

Förövrigt åt jag precis en himla god sallad! Jag bokstavligt talat vräkte i mig den
Så jag tänkte egentligen inte efter om den var god eller inte, men jag tror det?!
Gott med mat var det i vilket fall som helst.
Snacka om att jag haft en "fruktig dag idag" ni vet redan att jag tryckte i mig 3st förut
och på utbildningen/mötet så åt jag en hel klase med vindruvor! hur gott som helst
Frukt kanske kan bli mitt nya godis? Vad sägs om det Micke? Är det bättre? :D
Jag har blivit metaltown skadad.. Bra eller dåligt vet jag inte men kul är det
varje människa jag ser som ser lite "rockig" eller allmänt cool ut, måste jag dubbelkolla
ifall han eller hon har ett festivalband på höger hand. Knäppt?
Ja, det tycker jag själv. Men jag har heller aldrig sagt att jag är normal :)
Skall lyssna på lite musik tänkte jag, sedan skall jag faktiskt sova
vill inte ha en sen kväll eller skall jag säga natt igen ..
Puss på er


Kommentarer
Du heter? Mikael

klart jag läser :)

du är så söt! lycka till med arbanden ;)

2009-06-30 @ 07:28:12
Du heter? Lina

Grymt! :D

haha du är med en sötnos :)

Tackar! haha

2009-06-30 @ 11:13:02
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0