Mot havet!

Good morning sunshine!
jag är ju nästan uppe med tuppen idag (stolt) :D
Har precis borstat tänderna och slängt på mig ett par shorts
Jag sandra och min vovve skall cykla ner till havet nu och sooooola :)
Åt precis frukost så min matsäck får bestå av vatten idag haha
Idag är det verkligen hur varmt som helst, me like it
Det blåser noll och ingenting här hemma därför drar vi till vattnet.

Jag har fått en jävla blåsa på tungan, längst in på högra sidan
och den gör så förbannat ont!
Den gör ont när jag pratar,tuggar,gäspar,sträcker ut tungan. You name it
Så jag åt lite filmjölk till frukost, man har ju hört att det skall ta bort sånna blåsor.
Nej nu skall jag ner i källaren och ta ut cyklen, snor mammas idag
Den är så himla mycket skönare än min plus att den har cykelkorg!
Hoppas ni allihopa får en fin dag. Min kommer bli najs, de vet jag :)
Jag skall laga mat idag med och idag låter det ännu mer flaschigt
Färsbiffar med melontzatsiki och citronpotatis, najs va?
Ut i solen med er nu, sitt inte här och läs min blogg hela dagen
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0