ride a bike

Nått jag verkligen saknade imorse var ett avsnitt sex and the city.
Så nu sitter jag i fåtöljen och skall kolla på mitt andra avsnitt för dagen
Idag har varit en skön dag. Har haft lite av en pappa och dotter dag
Riktigt trevligt! Har åkt motorcykel för första gången i mitt liv!
Pappa kom hem med en i tisdags. så cool och gud vad härligt det var.
Det blåste dock lite för mycket men jag skall defenitivt ut på en tur igen

Imorgon är det ju midsommar. Om inte annat märker man väl det på vädret
Har det varit bra väder över midsommar nån gång?
Inte vad jag kan minnas. Vi hamnar nog på Tjörn och firar imon.
Några godingar blir vi allt! Jag hoppas på att få med mig min goaste Sofia
och om hon vill så tar hon oxå med sig en goding, nämligen Lollo :)
Säger kanske inte er så mycket men jag hoppas på det!
Annars blir jag ensam bland killarna. Inte mig emot men ändå haha
Jag får inte dricka imon. Eller jag skall ta nån alkoläsk eller två eller tre..
men faktiskt inte mer. Äter pencillin och jag vill att den ska funka alltså no alcohol.
Men jag tänker inte haka upp mig på det, tänker ha kul ändå!
Nu skall jag fortsätta kolla på sex and the city. I lalala like it
Ha en bra kväll!
Puss
Det är nånting galet med bloggen, bilderna funkar inte som dom ska
Vilket betyder att ni får vara utan min tjusiga signatur!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0