svart är det nya svarta

Gokväll :)
Micke är i duschen och jag har gjort mig en kopp varm choklad.
Visst låter det alldeles mysigt? Det är det också :) Jag gillart
Vi har haft massagestund, vi kom på att det var så himla längesen
Vi brukade ha det i början när vi var tillsammans, så gulligt egentligen
Ni vet när det är sådär lite pirrigt att ta på varandra, man skäms lite
för att visa sig osv, och det känns i hela kroppen när man masserar.
Iofs är det helt klart mysigt nu med men på ett helt annat sätt än då..
Nog tjatat om det. Idag under dagen har jag inte gjort allt för mycket
Jag vill inte göra mycket heller, jag bestämde att det var en skön hemmadag.
Självklart har jag kollat på sex and the city, think I'm addicted
Men vad hör det egentligen? Jag har nämligen gjort det till en vana
att när jag äter frukost, gör jag det tillsammans med ett satc avsnitt. Perfekt!

Under dagen blev jag även sugen på att åka in till stan och kolla på kläder.
alltså det är ett behov jag har, att gå i butiker, kolla på kläder, prova och kanske köpa
Men jag behöver inte köpa nånting varje gång utan det kan räcka att gå in i en butik
så blir jag nöjd. Jag gillar väl atmosfären kanske. Behov av klädaffärer helt enkelt!
Hur som helst, vi åkte aldrig enda in till staden utan begav oss bara ner till Amhult
Vet inte om man kan kalla det för köpcenter direkt men nått i den stilen kanske ..
På lindex hittade jag iaf två saker, Det blev bara svart denna gången .. men ändå
Bla köpte jag denna som jag gått och spanat på ett tag. Den till ett par slitna jeansshorts ;)

Jag gillade den helt enkelt. Några sandaler med nitar blev det dock inte
Dom fanns inte i min storlek tyvärr. Men jag skall till stan på fredag med Sandra så :)
Nu skall Mikael snart sova eftersom hans klocka ringer mitt i natten (typ kvart i 6)
Så jag skall natta honom, haha
ha en fortsatt bra kväll
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0