Tjörn!

Hejsan Hoppsan :)
får skriva lite i all hast, blir snart hämtad av Micke och hans syrra
Jag kom ganska nyss hem från stan. Fick köpt en del najs grejer faktiskt!
bild på det kommer väl så småningom kan jag tänka mig.
Det har varit en riktigt skön shopping dag! Precis vad jag behövde!
Känner mig helt klart nöjd. Och jag hittade en svart fin ros på Beyond retro
precis en sån jag hade tänkt mig. Den används nog imon till en ny outfit
som jag kommit på. En svart tubtop klänning är ju så snyggt, men lite tråkig?
Så jag tar mitt rosa, ganska breda, siden band och knyter en rosett i midjan
och den svarta stora rosen sätter jag i mitten på rosetten!
Det blev riktigt snyggt faktiskt! :)  så det kör jag nog på imorgon.
Jag brukar nämligen få upp sån där outfits ideér i skallen och ibland funkar de
ibland funkar de mindre bra.. Men denna blev klockren, kul!
Nu kommer mickepicke! så nu drar jag till tjörn!
Ha en bra kväll!
Puss

Naglarna kommer i nästa inlägg!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0