Turn your back

oh god, jag har blivit kär på nytt! Återfall kan man kalla det så?
Billy Talent släpper snart sitt tredje album, lyssnar på några låtar nu.
Kärlek säger jag bara! Ni som känner mig vet att jag och BT
har ett speciellt band till varandra som jag inte kan beskriva.
Har lyssnat in på en av låtarna nu som heter Turn Your Back. Grym!
Tredje gången jag lyssnade hörde jag en ganska kul grej, en nyhet
förutom låten då .. Ian sjunger med, inte bara Benjamin! Hur ballt?
Ian är, för er som inte vet, gitarrist annars och lägger stämmor!
men nu har även han leadstämme och sjunger själv. Heja honom! haha

Kanske lite mycket Billy Talent för er nu? Jag minns iaf den 1/7 2007 som igår <3
Men nog om det.
Idag har jag äntligen varit ute med båten! Herregud vad skönt det var.
Det är verkligen så härligt att vara bortskämd med en båt och hamn 5min hemifrån
Jag har fått rejält med sol idag och det gillar vi, eller hur?
Är sådär härligt varm, I like it.
Vet ni vad? Jag piercar mig nog i veckan. Om det inte är urbanvarmt för då orkar jag inte
åka buss in till stan. Men jag saknar min lilla plupp i läppen :)
Sedan är det ju tattueringen på G med men det får nog vänta pyttelite till
Naveln skall jag ju också ta om men inte förrän efter sommaren .. Men det kommer nog!
Nu skall jag lyssna lite på Billy Talent sedan sova. I min egna säng inatt :)
Sov gott

Kommentarer
Du heter? Metalnallen

Den har jag glömt av, den får jag skaffa mig och recensera, ja har recenserat Billy Talent II. Fast denna du pratar om Billy Talent III är ju egentligen 4:e skivan, Watoosh! är deras första!

2009-06-29 @ 14:38:27
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0