tyskalärare

sommarnatt, nej skämt och sido. Jag lyssnar inte ens på musik nu.
Men en härlig sommarnatt det är det verkligen, jätte varmt och skönt :)
Gick hem från bussen för cirkus en timme sen och bara njöt
Jag cyklade till Micke efter maten, ja ni såg rätt, jag cyklade
det var faktiskt skönt och det är en perfekt lagom lång cykletur
Efter lite planering and so on så tog vi hans vrålåk ner till Maxi
där storhandlade vi vill jag lova. Herregud, tur att de inte är jag som flyttat
Helt och hållet iaf. Lite granna har jag gjort de :) tar ett steg i taget vettni

Vet ni? Det blev inga pannkakor till lunch. Jag har nämligen en fight med mig själv
behöver ta tag i lite vanor och ovanor så istället för pannkisar gjorde jag en sallad
en himla god en med fetaost, tomat, pinjenötter och massa andra tillbehör.
Har skrivit in mig på körskolan nu! Sa jag det förut kanske?
Är hur som helst inskriven på/i(?) Torslandas trafikskola. Kommer nog bli bra det där
Sedan var jag och mamma på lite ärenden med. Kul, jag gillar sånt :)
Jag lagade även middag till min kära mamma och pappa
Jag serverade dom spaghetti, köttfärssås och riven parmesanost. Inte illa va?
I framtiden när jag är rik, skall jag ha en bra kamera så jag kan ta kort till er
Jag lovar att ni kommer bli riktigt impade och kanske inspirerade!
Påtal om inspirerade, så kom jag att tänka på min gamla tyskalärare från högstadiet
Knappt sett henne sen dess och idag sprang vi in i varran på Maxi.
Ganska kul, det blev att vi pratade en hel del. Hon kanske besöker mig på salongen
man har ju blivit ganska duktig på att ragga kunder va ;)
Nej nu skall jag ta och göra ordning mig inför natten. Sängen vänar!
Imorgon smäller det babes, metaltown 2009 here I come.
Kommer antagligen dö i värmen men det är lätt värt det! :)  sov gott!



Kommentarer
Du heter? Fialia

åååh , min lärare från 0 - 5 kom in på jobbet härom dagen !! asså ingvars !!!!! SÅÅÅ go .. har inte träffat henne sen femman knappt ! haha hon ba herregud de e ju du va gör du nu och massa :D as kul :D hihi

joo de är såhär ! jag åker på söndag , borta två veckor , sen så är det danmark ! åh då har de gått tre eckor , och nu har vi inte setts på en vecka ,. då blir de en månad ! och sen kanske vi inte ses med engång efter jag kommer från danmark ? men de hoppas jag , för de e då hanna ska komma med =) PUSS PÅ DIG MIN LINA

2009-06-26 @ 16:20:36
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0