such a qute cupcake

Tjenixen, tänkte skriva godmorgon men jag har vart vaken ett tag nu
Idag är det en skön dag tycker jag. Solen steker inte och jag känner ingen press
Alltså ingen press på att gå ut och lägga mig i solen ..
För så kan jag känna när det är fint väder ute och solen skiner
att jag måste ut. Jag kan få dåligt samvete om jag sitter inne vid datan tex.
Men idag har jag både kollat på SATC och suttit vid datorn, utan dåligt samvete!
Jag har planer på att städa mitt rum med, det ser ut som kriget just nu
Inget ovanligt vad gäller mitt rum egentligen, men nu är det katastrof!
och påtal om stökigt rum, en sak har faktiskt slått mig
Jag får alltid panik över mitt rum, att det är stökigt, när Mikael bor hos mig
Men tar man en blick över rummet så ser man att 9 av 10 plagg är mina!
Fast å andra sidan är det skönt att skylla på någon annan än sig själv :D

Emd spelar på Liseberg idag och Sandra försöker lura med mig
vilket betyder att jag måste lura med mig Micke ..
Men jag tror vi alla gillar Emd innerst inne, jag menar dom är ju så söta?!
haha skämt och sido. Får väl se hur det blir med de, kan vara trevligt!
Jag lyssnar inte direkt på Emd men jag kan deras låtar ändå ..

Idag skall min handledare ringa och jag är faktiskt lite nervös .. men för vad?
Jag töntar mig bara som vanligt. Men det känns läskigt att det gäller jobb
jag har lixom ingen skola mer. Det känns knasigt, jag kanske börjar inse nu?
Skall inte tänka på det mer idag har jag bestämt. Förräns hon ringer alltså
Kommer ju aldrig funka, men jag skall sluta vara nervös har jag bestämt!
För jag har inte ett piss att vara nervös över :)
Jag är nog bara lite spänd och pirrig när man tänker på studenten, jobb osv.
jag bakade muffins igår!
Dom blev såååå söta! Blev riktigt stolt, för dom blev verkligen goda!
Jag lagade mat igår med och den oxå riktigt god!
Det kanske kan bli nånting av mig trotts allt. Skall göra tacopaj med guacamole idag!
Nu skall jag kasta mig in i kriget (mitt rum) och städa!
Ha en bra dag
Puss



Kommentarer
Du heter? annika

jag vill ha receptet lina, dom ser as goda ut och jag ÄLSKAR att baka !! :D

2009-06-02 @ 15:58:07
URL: http://annikagustafsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0