veckorevyn i skuggen

Vad slår en sprillans ny veckorevyn i skuggan en dag som denna?
Kanske båtturen som blir av efter maten. Eller de ligger nog på samma nivå :)
En superskön sommardag har jag haft idag. Har chillat med Sandra
vi gjorde varmamackor i ugnen med lite sallad till och hallonsaft såklart!

skulle åkt ner till stranden och lagt oss men jag hade lite uppgifter att göra
och så var det för varmt. Så jag åker ut en sväng med båten med mina päron
Kanske kanske kanske hälsar på Sofia ikväll. Det hade varit så kul!
Men jag måste verkligen sätta mig vid datorn sen och klistra ihop lite bilder
som pappa ska skriva ut snyggt på jobbet ..
Sedan måste jag pluggeliplugga lite. Låter deppigt men det är kul
det är ju inget plugg på riktigt. Skall läsa om lite hudvård osv :)
Mikael har varit i växjö hela dagen och jobbat, är lite avis på honom
för han är galet nära mina sötaste slänktingar och jag saknar dom så mycket!
Dom bor ju nere i Älmhult i Småland. Skall snart ner och hälsa på dom :D
Det är en sak jag gör varje sommarlov och ibland andra lov med åer ner till dom.
Älskar somrarna nere i Småland! Det är nått speciellt att vara där i urskogen haha
Nu luktar det mat så middagen är nog klar.
Sofiasöten, kan du inte sluta jobba nu? Aja, ha en fortsatt bra dag i solen

Kommentarer
Du heter? Fialia

Lina söten , nu har jag slutat jobba :D kan inte du följa med mig å annika till havet imorgon ???? =) bada bada . vi kanske ska bada runt torslanda faktist ?? ska kanske vara mednorre å dom:) pleeeeease??? LOVE YOU

2009-06-24 @ 20:46:22
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0