Black Grey White

Tjena bloggen :)
Ganska trist lördag, eller hur? Det tycker jag iaf. Känns som att hela dagen är grå,
allting går i gråskala. Ungefär så är min känsla idag, iaf just nu.
Den kan bli bättre. För snart skall jag och Mikael iväg och köpa blommor (åt mamma)
present till hans halvbror och kanske kanske ta en fika :)
Så det blir väl en sån där myslördag kan jag tro.
vill hitta på nånting men vet inte riktigt vad.
Restaurang hade vart gott, det var ändå ett litet tag sen och bowla hade varit super kul
men det är ju roligast om man är några stycken. Så vill ni bowla med mig?
På tal om "grupp aktiviteter" så måste vi åka till ullared snart brudar
Vet att vi snackat om påsklovet och det tycker jag vi kör stenhårt på!
Så jag har någonting att se fram emot. Kunde vara skönt :)
Inte för att jag behöver shoppa loss direkt, men för första gången i mitt liv
kanske jag kan besöka ullared utan att komma hem med FÖR mycket grejer?
Är det ens möjligt när man heter Lina Petersen? knappast troligt.
Jag har hittat ett par sjukt snygga skor på Bianco, slänger upp en bild på dom längre ner :)
Men för att jag skall kunna använda dom måste det bli minst 15 grader varmt ute
men med tanke på att det var snöstorm härom natten så känns det ganska långt borta.
Näe nu skall jag inte skriva mer, Kom ändå inte med nått vettigt idag
Det är ju som sagt en grå lördag ..
Hörs sen eller imorgon :)
puss


Kommentarer
Du heter? Lina

Älskling det hade varit helt otroligt om du inte kom hem med massa onödigt:D

Snygga skor!

2009-03-29 @ 21:01:21
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Mikael

Älskling det hade varit helt otroligt om du inte kom hem med massa onödigt:D

Snygga skor!

2009-03-29 @ 21:02:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0