bra dag :)

Gokväll bloggen och ni som läser :)
Sitter i soffan och myser framför Grey´s anatomy. Fast de är reklam nu
Jag tänkte att jag bloggar i pausen, för när detta är slut skall jag gå
raka vägen upp för trappan, tvätta av mig sminket och sen lägga mig!
Skall bli himla skönt att sova faktiskt!
Men jag vaknade fortfarande mellan 6 och halv 7 varje morgon! sämst
Imorgon skall jag dock gå upp vid halv 7 men då är jag skit trött
så att komma i säng i tid idag är nog ingen dum idé ändå :)

Idag var en lång dag i skolan, 17:30 as usual men de gick fort som fan
hade en jätte trevlig kund på eftermiddagen så det var lugnt :)
Hon blev riktigt nöjd med sina slingor, sin färg och sin klippning!
Keep up the good work Lina! haha måste peppa mig själv nu
på tal om pepp.. Jag har fått tid hos kuratorn nu :O
Nästa tisdag, den 17 mars med andra ord. på morgonkvisten där
Känns inte så jätte läskigt just nu men jag vet en som kommer vara
nervis på tisdag morgon iaf. Men det får man vara :)
Jag kan utan att ljuga att det varit en bra dag idag! Riktigt skönt!
Nu börjar greys igen . Sov gott mina vänner
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0