café på stockholmsgatan

Hej hopp :)
Kväll igen och snart dags att hoppa i sängen för jag är riktigt trött
men ni vet sådär skönt trött, inte jobbigt trött så man inte orkar nånting
utan mer att man känner att det snart är dags för att krypa ner under täcket
och när jag väl gör det så kommer jag somna sådär helt jätte skönt :)
På tal om sova så var det inte så jobbigt att kliva upp imorse
kanske för att jag lade mig i hyffsad tid, men ändå
trodde jag skulle vara död när klockan ringde och att det skulle vara pesten
att behöva åka hemifrån vid halv 7 då jag vanligtvis går upp.
Men ikke, jag överlevde utan problem och proverna gick jätte bra!
Har fått se lite av den avdelningen jag skall till nästa måndag
fattar ni att jag ska till kirurgen då? hur skönt skall inte det bli?
Detta som jag väntat på i så förbannat många veckor. En vecka kvar
jag kommer nog vara lite nervös, men samtidigt skall jag vara stark och pusha på
så mycket som möjligt så det blir operation så snart det bara går
Eller så att det blir operation på en bra tidpunkt! Ingen krock med studen osv ..
Nu är det iag början på en STOR händelse i mitt liv. Vet inte om jag är redo
men det märker vi om inte annat ..
Efter sjukhuset bjöd pappsen mig på café, ett som låg på stockholmsgatan
Det var hur gott som helst, tack pappa! :)

Har varit både aktiv och kreativ idag! Blev en "powerwalk" med stavarna
så himla skönt att vara ute och motionera så. känns så bra efterråt
Sedan så påbörjade jag ett projekt som jag även lyckades slutföra
Ett svart enkelt hårband, gummibands aktigt, sånt man har runt huvudet istället
för ett diadem tex. Ni fattar vad jag menar.  Det har jag smycket med små nitar
och vet ni vad? Det blev helt sjukt snyggt! Måste ta kort och visa
Om nån vill och är snäll, kanske jag kan göra ett till er med. Tyckte det var riktigt kul nämligen
det roligaste av allt är att det blev så snyggt
och man kan använda det till mycket då jag valde ett band man kan reglera storleken på :)
Får se hur det gick för hanna, vi har lite olika. Tror mitt blev bäst mohaha
Med det tackar jag för mig,slänger med en bild på mitt öga så hörs vi säkert imorgon!
sov gott
puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0