hair project

Tjingeling :)
Jag är egentligen alldelels för trött för att blogga men jag tänkte på er
mina söta små läsare. Jag kunde inte svika er pga min trötthet
Jag kan ju faktiskt välja att skriva ett lite kortare inlägg så får jag sova snart!
Jag fryser som en gris också så att krypa under täcket är ett bra alternativ! :)
Kom hem för, hmm en bra stund sen ser jag på klockan nu, tänkte säga nyss
men då hade jag ju dragit en lite lögn och sånt gillar vi inte!
Man skall bara ljuga när man verkligen behöver det!
Fast jag ljuger aldrig! Jag förvrider bara sanningen lite :)   TÄNK PÅ DE!
Har hur som helst varit i skolan idag, hela långa dagen. Det var himla segt
Sedan så slog jag ihjäl nån timme eller två med Mikael
jag var tvungen att pussa lite på honom för han var lite nere. Men det är bra nu :)
Efter det så var det dags för Lina att åka till sången, hade lektion 20-21 idag
Trevligt. Jag var väldigt seg men vi gick igenom hela låten så nu skall här övas!
Nästa lektion är 23 mars och då blir det in i studion. Har en riktigt svår låt, Kul :D

Hm vad skall jag skriva mera. JO VET NI VAD?
Johanna detta kan du lika gärna hoppa över att läsa eftersom jag sagt det till dig
cirkus tre gånger idag lika uppspelt varje gång (trodde jag inte hade sagt det) haha
Men gott folk, imorgon fortsätter mitt "hårprojket" som jag så fint valt att kalla det
Det skall bli så himla skönt så det är inte klokt!
Lite blekning och kanske en såkallad Milkshake i håret så tror jag det blir skit bra
ska bli så himla härligt! Jag längtar som fan. Sandra kommer till salongen och fixar
Sedan så är det big plans inför kvällen. Visst brudar? och grabbar?
Nadja kommer till min salong efter att hon slutat och kanske får håret klippt
om jag inte får sluta tidigare för då drar vi hem till mig direkt och fixar oss lite
sedan drar vi till Sandra i kålltorp och förfestar sen vet man aldrig hur kvällen slutar!
Sen är det massa mer folk men dom får inte äran att stå med i min blogg. TO BAD
Mikaels finns redan med dock haha.
Men nej nu är det läggdags, Jag skall ju få håret fixat imon
och hur skulle det gå om jag inte fått min skönhetssömn, va?   inte bra.
Sov gott
Hör jag inte av mig i helgen så får ni ha en bra helg allihopa!
Puss


Kommentarer
Du heter? joha nna

hur blev håret??:):):):):OO

2009-03-07 @ 09:43:07
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0