Hallonsaft och page?

Hallonsaft är ju nått av det godaste som finns, helt ärligt! Loves it :)
Men det skall inte ske några missuppfattningar här, vilket det lätt gör
Utan jag måste bara förklara att det är Bob's blandsaft vi snackar om!

Men nu är min saft slut, så nu avslutar jag mitt tjöt om hallonsaft ..
Vi går över till lite viktigare grejer. Nämligen mitt hår!
Jag har inget hår kvar!! Har klippt av mig skit mycket idag! Hjälp
Men det behövdes, bara när vi blötte ner och kammade i det lossnade det
Så jag bestämde mig faktiskt för en väldigt bra sak, kommer bli så fint sen!
Jag klippte av mig ganska mycket, speciellt mycket på den "långa sidan"
Dom längderna som var helt sönder :(   Men dom är borta nu
och det ser mycket bättre ut nu. Håret mår bättre :)
Så nu när det alltså är avklippt skall det bara få vila. Det är silverschampo
och lite inpackning som gäller nu framöver så det får vila och växa i sin takt!
Skall lixom låta det vara nu så att det kan ta igen sig lite om ni förstår :)
Så nu låter jag det helt enkelt växa som det vill så blir det jätte bra snart!
Mitt hår växer ju som ogräs så det dröjer inte länge tills det är långt på "långsidan" igen.
Och då har jag även friskare hår med en fin blond. Låter bra va?
Känns lite jobbigt nu men det är absolut värt det!  
Kan ju faktiskt använda mössan ett tag till. Så har jag bra hår sen! :D
Nog om mitt hår ..  himla lång story blev det men nu vet ni alla vad jag sysslar med!

Från hår till balklänning :)   jag har hittat en klänning och den är min den 18 maj! Tadaaa
Den var najs och satt som ett smeck!  helt perfekt. Skall fixa lite med banden dock.
Den skiftar i lila/grön kan man väl säga och resten får ni se på balen!  :)
Idag är det bara 79dagar kvar tills jag och alla goa brudar tar stundenten! :O
Men vi räknar 78 eftersom det är kväll nu. Det är helt otroligt!
Så himla skönt och kul, befriande lixom men samtidigt så jäkla läskigt så det är inte klokt!
Hjälp. Detta snacket tar vi en annan gång känner jag!
Skall fixa lite små grejer i mitt rum. Det ser fortfarande ut som kriget men sen skall jag sova
blev helt förfärligt trött! och imorgon går vi enda till 17:30 så jag måste ha min sömn!
Får reda på resultaten av små företagande provet imorgon med ..
Sov gott
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0