ingen bra bloggdag

Hej hopp :)   ... gummisnopp som pappar säger haha
Alltså jag skall krypa ner under täcket med en gång egentligen
orkar inte direkt blogga just nu. Tänkte att jag tar igen det imorgon!
Men jag ville bara tacka några av de grymma brudarna i min klass
Sandra Johanna Amanda och Natta för våran oerhört trevliga middag
Kunde vi inte fått de lite billigare?  haha  vi tog ändå bort en MASSA saker!
Äsch. Ingen bra bloggdag! 
Jag och Johanna har iaf kommit på att vi är ganska grymma ändå!
Trevliga prickar och allt vad det innebär
Vi får höras imorgon istället
då kanske jag fått lite snajsiga bilder ifrån idag!
sovgott
puss

Kommentarer
Du heter? rebecka

sv: Okej, vad kul! :D

2009-03-03 @ 10:17:21
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Du heter? Johanna

Haha jaaa men skojar du eller, det tog oss nästan 3 år att komma fram till det;) VI är inte helt snabba!

2009-03-03 @ 14:52:04
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0