never denim

Tjingeling :)
Är i fullgång med att prova kläder ur min garderob. Eller byxor rättare sagt
Jeans framför allt. Jag gillar inte alls att ha jeans på mig, tyvärr
för det är så himla snyggt, verkligen! Och jag har några snygga par
som jag skall försöka lära mig att använda lite mer
för jeans funkar lixom alltid och man kan ha vad som helst till
jag får erkänna att jag blev lite inspirerad eller snarare pushad av
nya nummret av veckorevyn. Deras jeans sidor där fick mig att inse
hur jäkla snyggt det är!  Så nu jävlar, jeans vs Lina

Förövrigt är jag riktigt trött idag/ikväll. Har varit en lång dag med tanke
på att jag var hos kuratorn imorse innan skolan ..
Det gick bra, första besöket är väl mest hej och välkommen typ..
Men vi satte uppe lite milstolpar som man säger, eller mål typ
saker jag kan tänka på och jobba lite mer eller mindre med. Känns bra :)

Har det inte varit världens bästa väder idag då eller? helt sjukt skönt
men jag vågar inte ta i för mycket för då kommer det väl snö imon?
Vi slutade väldigt mycket tidigare, så himla skönt!
och vi avslutade själva lektionen med huvudmassage, lugnmusik + doftljus
hur skönt var inte det då?
Lixom lite mer än en timme innan vi slutar annars bryter vi för massage. BÄST!
Alla gick gäspandes från lektionen haha
Nu skall jag fortsätta med klädprovningen
Köpte btw en riktigt snygg jeansväst igår från bikbok. Never denim collectionen :)
hittade en sååå snygg väska på Lindex med. Har tänkt på den flera ggr sedan dess
Man vet aldrig hihi
Hörs imon kanske
puss

Kommentarer
Du heter? Johanna

EN SåååÅÅÅÅÅ snygg väska på lindex;) Haha, Linis du e SÅÅÅÅÅÅ SNygggg!!!

2009-03-17 @ 22:02:54
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0