Patrik Lernberger visning

Vet ni vad jag vill mest av allt just nu?
slänga av mig alla kläder (dock på med en t-shirt) och krypa ner under täcket
hur skönt hade inte det varit då? Jag blev plötsligt jätte trött i ögonen lixom
Jobbigt. Fast inte med tanke på att jag ska lägga mig efter jag bloggat klart!
en sak som dock är jobbig när man är såhär trött och bara vill gosa ner sig
är att man måste pallra sig till badrummet först och tvätta bort smink osv
Det kan verkligen vara pesten ibland! Men det är bara till att orka
just nu är det kul att tvätta bort sminket, har nämligen nytt klet att smörja in
ansiktet med efteråt, och sånt är kul!  :D

Idag har varit en brabra dag. eller en bäst dag rättare sagt
Har varit en riktig skrattdag! har verkligen garvat hela dagen.
Satt ute i solen på lunchen vilket var hur skönt som helst!
Jag och Hanna åt frukost i skolan, blev proppmätta!
vi rullade typ till lektionen haha. Hade en trevlig kund med :)
Men det bästa av allt är att imorgon kommer det bli lika bra
om inte snäppet bättre! 
skall nog ta halv 1 bussen in till stan imorgon, mamma går morgonsvängen med hunden
inser ni vilken sovmorgon jag kan ha då eller?
Jag har planerat att äta havregrynsgröt till frukost. Blev sugen på de förut av nån anledning
Sedan är det ju visning i skolan som jag nämnde med den berömde
Patrik Lernberger!  Kan bli riktigt najs. Slutar väl vid 4-5 nån gång
sedan skall jag och min micke äta på paprika för att sen åka vidare upp till Tjörn
På lördag har jag planerat att vi skall gå den långa "mördar rundan" om det är fint väder!
sedan skall jag tillbaka till göteborg och hem till Drew (INKL HANNA)
Anyway hos Sandra vankas det myskväll. Med tacos godis och film!   :)

Men nu käraste vänner är det läggdags minsann
Anledningen till att jag antagligen tar halv ett bussen imorgon
är för att jag skall kila in på Lindex och köpa min nya ögonsten :)
Sov gott på er
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0