Sötaste hunden är en mördarmaskin?


Visst är hon alldeles för söt? Man kan ju inget annat än säga ååh när man ser henne
Men vet ni vad min älskade lilla sötnos har gjort idag?!
Haha det är lite roligt när man väl tänker efter lite .. Hur som helst
idag på hennes lunchpromenad i skogen med farfar, strosade hon runt som vanligt
plötsligt sticker hon iväg i full karriär och kommer tillbaka med nått ludet i munnen
en pluttig liten kaninunge. Och vet ni vad hon gör sen?
HON KÄKAR UPP DEN! hon slukar alltså en hel jävla kaninunge
Är hon inte för söt? Min älskade lilla prinsessa haha
Usch, men hon var nog nöjd ändå!
För övrigt så bloggar jag sen lite senare ikväll om hur det gick hos kirurgen idag
Kan ju avslöja att jag allt har goda nyheter att komma med! :)
Puss så länge

Kommentarer
Du heter? duvetvem :)

haha ibland kan man undra vad det är för en liten gnagare du har hemma lina! men kooos har allt många sköna ljusa stunder också och det är dom man får tänka på i sådanna lägen :)

2009-03-30 @ 19:55:05
Du heter? DuvetINTEvem!

Lille kooooooooooooooooos!

Kan ju inte gå runt o möla kaningungar heller!

Fatta inte det roliga i det, men...sicken rackarns BUSE DU ÄR FLIZA! :D

2009-03-30 @ 21:16:00
Du heter? DuvetINTEvem!

Lille kooooooooooooooooos!

Kan ju inte gå runt o möla kaningungar heller!

Fatta inte det roliga i det, men...sicken rackarns BUSE DU ÄR FLIZA! :D

2009-03-30 @ 21:17:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0