top collection

Gokväll bloggen :)
Sitter i min säng helt redo för att krypa under täcket och bara sooova!
Just nu känner jag jätte mycket för att sova, mina ögon går i kors
och jag är lixom trött i hela kroppen. Skall bli riktigt skönt!
Det är lixom inte som vanligt att man kollar på klockan och oh shit
jag måste sova nu för jag skall upp imorgon ..   Kul info ?!
"Anyway, what you gonna about it?"

Idag blev en bra dag trotts allt! Fick ont i magen under eftermiddagen igen
och de släppte inte förrän framåt kvällen.
Ungefär då halvan (sahra) kom :)
Hon gjorde helt klart min kväll! Vi satt i min säng och snackade en liten stund
Det som är så himla skönt är att, hur längesen de än var vi sågs så märks inte det!
inte nånstans. Vi tjatar på och är precis som vanligt, Det gillar verkligen jag!
Okej, man får förklara lite mer detaljerat så den andra halvan skall hänga med
men ändå. Me like it! :)
Men förövrigt en strålande dag! till och med solen tittade fram en stund
och jag behövde en återhämtningsdag HELT KLART!  Tack för den <3
Men en sak måste jag bara berätta. Idag när jag satt på bussen och lyssnade på musik
,filosoferade och kollade ut genom fönstret, som jag alltid gör när jag åker buss
så sätter det sig en kille i sätet framför mig. Han har tjock dunjacka på sig med luva,
mössa, tjaa hela kittet!  ni ser det framför er eller?
Så precis när han satt sig kommer det en våg av svettdoft! och jag höll på att dö
Jag hostade till och luktade sen igen. Jo, SVETT!
men jag fick verkligen inte ihop det! Killen har ju för fan en tjock jacka på sig som är stängd!
hur kan det lukt då? Så jag började tänka på hur ofta han luktar svett och hur ofta han
använder den jackan. Han har alltså svettats så många ggr att lukten satt sig i jackan och
nu når ut till allmänheten!  haha stackarn. Jag skulle rekommenderat honom en dusch+deo!
Jag slänger med en bild på ett av mina nya inköp :)
ett jätte fint armband från glitters top collection
sov gott
puss

Glitter, 149 kr

Kommentarer
Du heter? Benny the m8

hahahaha, stört skön svettig kille! :D

Märkte ett litet inslag av The Killers där va? Missade "do", Men om det var dom så märker man det ändå, om man vet förstås! Super duper kompis! <3

2009-03-04 @ 23:14:34
Du heter? Mikael the m8

Rättning på Benny. Inte The Killers utan Dire Straits ;)

Fint halsband :)

2009-03-05 @ 10:55:05
Du heter? Ronja

vad fin namnteckning du har :)

2009-03-05 @ 16:15:59
URL: http://sundstromronja.blogspot.com
Du heter? Johanna

HAHA! Va jag skrattade när jag läste det, att du til och med döpt inlägget till top collection, HAHAHAH skjut mig;)

2009-03-05 @ 18:41:33
URL: http://johannnajos.blogg.se/
Du heter? Lina

Älskling de är ett armband!

och Benjamin det skall stå do , för att reda ut det här mikael och benjamin så tänkte jag på the killers men dire straits har gjort originalet!

och Johanna, hahaha käfften! :D

2009-03-05 @ 22:38:53
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0