Monki Hollywood Condeco <3

Go kväll bloggen :)
Alltså, jag vet att de kanske blir tjatigt med alla läsare och kommentarer
MEN jag måste bara få visa er en sak!
Hur glad blev jag inte när jag fått nya kommentarer och den första börjar såhär:
Måste börja med att säga att jag Älskar din blogg! Så sjukt grym och snygg :)
Det satte verkligen pricken över i:et på min dag! Tack Erica
Förövrigt har det varit en riktigt bra söndag. Men framförallt en riktigt bra 10månadersdag!
Ni som snokat på min bilddagbok har redan fått lite snabb info
men dom andra idioterna som inte läser min blogg går helt ovetandes haha
Dom skulle bara veta!  :D
Any way, efter att vi parkerat bilen gick vi raka vägen till Shock .. som hade stängt ..
Så alla ärenden jag hade i den affären får vänta helt enkelt. Kanske tills imon haha
Vi gick vidare til Hollywood där Mikael hitta både skor t-shirt och en keps (bild nedan)
Sedan bar det av till Monki. Nämnde ju för några dagar sen att jag diggade deras vårcollection
Hittade dock inte allt i butik, inte den röda väskan till exempel, himla synd men de löser sig
Hittade en riktigt snygg väska på T12 annars av märket ripcurl om jag inte minns fel
hur som helst så köpte jag den jätte söta midjekjolen på Monki (bild nedan)
med mitt nitskärp i midjan blev det hur najs som helst. (provade när jag kom hem haha)
Fick ÄNTLIGEN tag i ett svart diadem med en stor svart siden rosett på. Very cute :)
Dock ingen bild på det men det kom från Hm och kommer säkert fastna på bild framöver
Till mitt blonda hår (som kanske skall fixas till i helgen) passade den perfekt :)

Herregud vad jag använder mig av mycket parenteser eller hur det nu stavas
De är bara för att jag tänker i huvudet när jag skriver hur jag skulle sagt det
om jag hade suttit och berättat de för någon. Låter knas men så är det
sen är jag inte helt normal heller

Nu är det läggdags mina vänner
skall upp tidigt imon. Mitt i natten nästan
Nu när 1 mars har gått så kommer väl ändå våren?
Sjöng månadsvisan för Mikael imorse så nog är mars första vårmånaden alltid
god natt

Kjol från Monki, 250 kr

älsklingens keps från Hollywood 399 kr

Kommentarer
Du heter? rebecka

sv: Okej okej :)

Jag går första året. Du då?

2009-03-02 @ 17:17:22
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0