Ni får stå ut med mina klagoinlägg lite ..

Godmorgon bloggen! :)
Life is fucking roller coaster? Har ni hört det innan, kanske inte med ordet fucking
emellan för de har jag lagt till själv men ändå.
Just nu känns allting som en berg och dalbana. Speciellt mina tankar och känslor
Så himla jobbigt!
Jag har fått erbjudande av min lärare att få tid hos kuratorn. Både hon mamma
och några till tror att det är bra att prata med någon som inte är mitt i röran
Men jag vet inte. Tycker det känns lite läskigt. Skall jag komma till en annan person
och börja berätta om mitt liv? De känns lite knas. Har ni varit hos en kurator nångång?
Berätta lite för mig isåfall. Jag behöver lite stöd! :)
Igår bröt jag ihop igen, för ingenting, det var bara massa tårar som skulle ut :S
Jag är jätte känslig och ena stunde jätte pigg glad och jag känner att nu jävlar
nu kör vi Lina! Sattsa på skolan , bli frisk och kom igång med träningen
medans andra stunden känns allting piss. Jag vill bara lägga mig under täcket
Det känns som att saker är tusen ggr jobbigare nu som att gå till skolan tex
de är som att bestiga mount everst eller nånting.
Men jag skall bita ihop nu har jag bestämt! :)
För nu är det inte så lång tid kvar tills jag får tid hos kirurgen, sen så löser sig allt
Och det är jobbigt en tid nu men folk förstår varför!
jag tror ju hela tiden att jag alltid måste vara den där glada Lina som alla ser mig som
Men jag har fått förklarat för mig att så är det inte alls. Man har dåliga dagar och speciellt
när man är i en sånhär period som jag är i nu där det händer mycket.
Detta inlägget hade jag inte skrivit i vanliga fall tex. För jag tycker inte folk behöver veta allting
men de känns bättre. Och ni som läser min blogg läser ju faktiskt om mitt liv
och såhär känns/är mitt liv just nu!  Face it Lina.

Nu har jag skrivit av mig lite! Pjuh
så kära vänner nu vet ni lite! 
Idag hade vi ingen svenska och de betyder ju sovmorgon till klockan 12:50 så najs
om man inte hade vaknat klockan 6:20 av sig själv och varit jätte kissenödig och pigg!
Men jag gav mig inte utan jag tvingade mig själv till att sova och sista gången jag kollade på
klockan innan jag somnade om var strax innan 8 så de gick ju hyffsat bra! :)
Idag blir det en lugn dag. En återhämtningsdag för min del!
en dag med massa grejer som kommer få mig att må bra eller bättre :)
Kanske blir stan en liten sväng sen men får se!
En powerwalk ikväll kanske kan göra susen? För nu har ju förkylningen släppt
Usch jag gillar inte sånna här klagoinlägg. BLÄ PÅ DOM
jag blir bättre snart på den fronten med. Men ni kanske vill vara lite uppdaterade iaf
Hörs sen babes.
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0