I taket lyser stjärnorna

och så har hela helgen gått .. Den kom och gick ungefär lika snabbt
Jag såg här på bloggen att det var tre dagar sen jag skrev sist
Det är inte okej! Förstår att det vart en trist helg utan mitt bloggande
Fy, kan man bli mer ego?   haha
Hoppas att iaf någon tycker det är kul att jag äntligen skriver lite!
Tänkte berätta lite kort om helgen, dessa 3 dagar som gått osv
I fredags så fyllde världens bästa Daniel år :)
Han blev så stor så att han får göra vad han vill nu! nästan iaf
han fyllde 18 och hade lite kalas för släkt och vänner
Tårta, godis, sockerdricka,dansmatta och trevliga/tråkiga sociala samtal :)

Lördag blev en himla bra dag! Segade på morgonen, såååå skönt
åt en god frukost, efter en dusch med inpackning och hela köret
så bestämde jag och Mikael oss för att gå på bio :)
Jag fick med honom på : I taket lyser stjärnorna och fick tajmat in så att
drew och hennes lillbrorsa gick på samma och fick platserna nedanför.
Den var faktiskt bra! Inte riktigt som jag trodde, har dock inte vetat riktigt
vad den handlar, har varken läst boken eller sett reklamen speciellt noga
men den var riktigt fin om man tänker efter och bra dessutom!
Efter det så drog jag Drew och Mikael till Tjörn. Handlade lite grejer på vägen
och hamnade till slut i Emanuels nya lya :)
Där lagades de tacos för fullt och sedan flöt kvällen på riktigt bra!
Det blev lite melodifestival, lite drickandes och massa tjöt. Trevligt
Men vann rätt låt? Alltså den kan nog ha en chans ändå
Har inte hört den alltför många gånger, och jag gillar inte hennes hår haha
men äsch, finns inget att säga om det så, grattis till henne :)

Man är alltid lite seg dagen efter så vi vaknade i lugn och ro hos Eman
åt frukost och kollade på en skit kass film ..
Sedan bar det av mot götet igen. Återigen jag Drew och Mikael
Lämnade av Sandra vid hjalmar och åkte hemåt!
på vägen åt vi skräpmat. Så himla gott men kunde varit godare.
kan ju inte äta vad som helst nu så jag fick ta den skräpmaten jag klarar av att äta.
Vi njöt hur som helst av det i solen. Senare under dagen tog vi en promenad
och njöt av en glass i solen också. Så himla myspys, älskade vädret idag!
Sen blev det tv och nu är det läggdags!
Skriver imon igen, har lite att skriva om då. Om jag inte glömt av det! haha
skulle vara så typiskt mig!
Men god natt
puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0