wipeout

Gokväll :)
Klockan är sent med tanke på att klockan ringer 20 över 6 imorgon
Jag har redan gjort ordning min frukost iofs, den står i kylen och väntar
den äts numera i skolan när vi börjar så tidigt. Min mage konstrar annars
De är faktiskt lite konstigt för dom dagarna vi börjar tidigt, måndag+torsdag
så har jag ALLTID god tid på mig till bussen!
Imorgon kommer jag väl få springa bara för att jag skriver såhär haha
Men det är faktiskt så. Jag kan nämligen välja mellan två olika bussar
antingen en som går 7:28 eller en som går 7:43, hinner till skolan med båda
Men hur jag än gör på morgonen så är jag alltid klar så jag hinner med bussen 28
Är inte det konstigt så säg? För annars får jag alltid stressa till bussen ..
Nu vet ni vad jag fajtas med på morgonen haha
Få ingen shock nu men jag sitter och bloggar i bara handduk.
Kom nämligen från duschen precis :)
Men lugna och fina, jag duschade aldrig håret, så inget mer har trillat av!  Pjuh
Det är så hemskt. Usch usch. Men kanske dyker de upp en ny friss inom kort
och då är dom långa söndriga längderna borta. Men jag vet inte än
Det kommer lösa sig, det vet jag! Lina fixar allt :)   Jag har mina metoder!
Anyway, Idag är det och har varit söndag hela dagen lång. En typisk söndag idag!
sådär tråkig och jätte seg men ändå skön och mysig lixom.
Jag har spenderat dagen med att resan i min garderob (Mammas idé)
Gardeboren blev skit fin, allting ligger vikt på sina hyllor och upphängt på galgar
MEN rummet i övrigt ser inte klokt ut!  bokstavligt talat (eller skrivet?)
Det ligger en stoooor hög med kläder mitt i rummet, De skall slängas eller säljas
Vi kom på att hela å snygga kläder kan gå till en second hand butik :)  SÅ SMART!
Men tills vidare ligger allting på mitt golv. Inte fint!
Jag tog även bort mina fina planscher som hängde på insidan garderobsdörren.
Och börjat med att riva bort alla fina killar som satt på min dörr in till rummet :(
De kändes för barnsligt att ha dom där nu mera. Eller inte barnsligt men ..
Dom har hängt där så länge och det blir mycket snyggare utan. Thats it :)

Kollade på Wipeout med Mikael och Mamma med. Skit kul ju haha
Söndagar på kanal5 klockan 20-21!  Värt att se haha
Åt godis med, sååå gott!  Men nu är det skärpning på det!
Jag och mikael har gjort upp en deal.Eller jag har rättare sagt
Fast vi skakade aldrig hand älskling, räknas de inte då?  (A)
hur som helst, BARA GODIS PÅ LÖRDAGAR! samt dricka ..
Men det är inte så svårt herregud. Vill ni veta en rolig sak?
Jag provade ju självklart en massa kläder idag när jag rensade
och ett par svarta jeans som jag gillade jätte mycket när jag köpte dom
jag knödde mig ner i dom och inbillade mig att jag skulle använda dom fastän
dom var försmå .. Det gjorde jag inte. Men idag provade jag dom och dom satt perfekt!
Hur skönt var inte det då?  Najs najs najs. Så himla glad blir man av sånt
samma sak med en klänning som suttit thight, nu satt den najs istället :)
Kul!
men nu skall jag lägga mig och sova
Imorgon skall det provas balklänning!
Puss, god natt

sista godiset på en vecka .. haha  inkl naturgodis!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0