egen outfit

Gosh vad trött jag blev just precis nu när jag tänkte skriva en rad.
Sofia åkte för en liten stund sen, kanske till och med är hemma snart :)
Vi har allt haf en härlig tjejkväll tycker jag! Har saknat en sådan må ni tro
Det blev massa skitsnack, frisörtalk och film med popcorn och cola of course

Jag skall alldeles strax kleta lite salva i ögonen och krypa under täcket.
Inatt är antagligen sista natten jag sover med sånt där gegg
för det har lyckats bli så mycket bättre att jag nästan är av med inflammationen.
Och imorgon skall jag sminka mig! Herregud vad jag skall sminka mig, haha
Jag har nog aldrig längtat efter att få sminka mig såhär mycket nån gång!
Jag känner lixom för att fräscha upp mig och helt enkelt "put my make-up on"
Kalla mig skadad om ni vill men visst är det kul att sminka sig?
Speciellt om man har gått osminkad i nästan en vecka och känt sig sunkig..
Förövrigt imorgon så skall jag kanske köra lite bil? Vem vet :)
Skall inhandla ett rosa sidenband om jag hittar en som passar fröken Linas idé
Hittar jag ett får ni se min idé, har kommit på en (enligt mig) klockren outfit
som jag antagligen skall ha på studentmiddagen den 26 och kanske den 27 med.
Det blev ingen ny klänning. Utan ännu bättre, en ögonsten jag bara använt en gång!
Så där sparade jag en slant plus att jag kom på en outfit till de. Ni får vänta och se :)
På kvällen imorgon blir det kanske bio, ifall det finns någon nice movie att se förstås
Både jag och Mikael råkade vara biosugna på samma gång. Strålande, right?
Nu är det dags för mig att sova
Hoppas ni hade en lika bra fredagkväll som jag hade!
Puss


Kommentarer
Du heter? Sofiaaaalia

japp , jag hade :)

2009-05-23 @ 01:56:13
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0